Utolsó kommentek

Friss topikok

Facebook

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Kedves eSPé bácsi!

2010.11.10. 22:00 majdelmulik

Olvastam a csatolt gondolatait...remélem, azért még maradt! 

Tessék csak elképzelni, csendesen olvasgatok itthon, nézegetem az elmúlt napok leveleit, tervezgetek, böngészgetek. És akkor rábukkanok...a bácsi gondolataira. Persze, nem csak úgy hübelebalázs módján közreadva....nem-nem. Tetszik tudni, hogy a Jogi, Alkotmányossági és Közigazgatási Hivatalvezető-je - igen, így csupa nagybetűvel - csatolta az eSPé bácsi gondolatait? Már, csak azért szólok, hogy nehogy csak úgy kiszökjenek a bácsitól, anélkül, hogy tudná. 

Szinte szégyellem bevallani, de tessék elképzelni: nem tudtam, hogy van ilyen hivatal és azt se, hogy a gondolatcsatolás a feladatai közé tartozik. Most már tudom, és azt is, hogy én ezt a hivatalt nem szeretem és ha hamarabb tudtam volna róla, akkor sem szerettem volna. 

A szüleim mindig azt mondták, hogy akkor mondjak bármiról, bárkiről bármit, ha már ismerem. Nos, én nem ismerem a bácsit, – pedig majdnem megígérte egyszer, hogy mindannyiunk köztársasági elnöke lesz, – de arra gondoltam, hogy elolvasom a csatolt gondolatait – megpróbálom megismerni. 

A kereszténység szerepeltetése az Alkotmányban... 

...a sok töri leckéken túl, ami igazán megfogott, az az utószó. Drága eSPé bácsi, szerintem még Rákosi elvtárs bácsi is megirigyelné ezt a gondolatmenetet. (Azt hiszem, hogy a kereszténység szó bármikor cserélhető – kinek-kinek szája-íze szerint.) 

Azt tetszett írni: „saját értelmezésemben”. Ne tessék ilyet csinálni! Ha sajátban teccik értelmezni, akkor azt ne tessék kimondani! Tetszett tudni, hogy a bácsi Magyarország köztársasági elnöke? Mert, ha nem, akkor tessék megengedni nekem azt, hogy legalább én felvilágosítsam a bácsit! Szerintem ezt eddig eSPé bácsinak még senki nem merte elárulni, mert én tudom jól, ha eSPé bácsi ezt tudná, akkor biztosan nem viselkedne így. Mert teccik tudni, vannak magyar állampolgárok, akik nem keresztények, van akik más vallást követnek, má(ok)ban hisznek és vannak, akik „OVébocsá’” ateisták...szóval, csak csínján bácsi ezekkel a saját gondolatokkal. 

Nem akadhattam (f)el, olvastam tovább. Nagyon aranyos, hogy így teccik aggódni a magyar nyelvért! Igazán kedves az eSPé bácsitól. Csak akkor tessék megtenni, hogy a gondolatait nem tele germanizmusokkal csatoltatja. Köszönöm! 

Nagyon izgatja a bácsit a sport kérdése. Nemlehet, hogy a bácsinak vissza kellene mennia TV-tornába, és ott népszerűsíteni a mozgást? Jaj, én annyira szeretném, ha az eSPé bácsi és a bácsinak a felesége, a gyerekei minden este ugrálnának nekem a TV-ben, META melegítőben. Azon az az egy csatornán, ami majd marad. Mert akkor tetszik tudni, nem tudnak majd mást nézni, és akkor Ovébiztire tornáznának a bácsival. 

Na, igen és akkor azt is mindenki láthatná, hogy milyen egy igazi, rendes magyar család. Az bizony nagyon jó lenne. 

Lassan lámpaoltás...mennem kell, mert holnap újra iskola és hiába kötöttem a sarkára szalonnát, nem vitték el a kutyák... 

Nagyon sok mindenért teccik még aggódni, én meg a Bácsiért aggódom, hogy ennyi mindenen töri a fejét, ilyen sok gondot a nyakába vesz. Tessék inkább utazgatni (a pénzünkön), ha már el tetszett vállalni ezt a kirakat szerepet és ha már el tetszik menni, akkor inkább ne tessék saját értelmezéseit és gondolatait elárulni másoknak, maradjon ez a bácsi saját titka! 

Puszilom a Bácsit sok szeretettel: 

Állam Polli 

Ui.: Írtam a Télapónak (is), hogy küldjön nekem sok-sok türelmet a Bácsihoz és a barátaihoz. Remélem lesz akkora puttonya, hogy elfér benne a szükséges mennyiség!

Szólj hozzá!

Címkék: alkotmány schmitt pál állam polli

A bejegyzés trackback címe:

https://ujreformkorok.blog.hu/api/trackback/id/tr892440460

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása